17 Haziran 2012 Pazar

EN GÜZELİ KIZIMI BERCERDİĞİM GECEYDİ

 kıızm 26 yaşında idi evli bir cocuklu idi 3 yıl olmuştu evleneli ama kocası ile sorunlar yaşayınca baba evine döndü 6 ay geçmişti arayan yoktu bizde kıızm ile beraber duduryorduk artık bende bir kaç yıldır yalnız yaşayan bir dul erkektim kıızmın gelemesi beni rahatlamıştı eş ymek çamamşır ev ileri yapıyor bana bakıyordu ve tamda bu sıralarda arttık bizde biribirimize iyice alışmıştık karı vkoca gibidik samimi idik birbirimizden çekşnmeden harekelr yapıyor zira benim yarağım idmdik olduğu zmanalarda kıızmın memeri dikildiği zamanlarda bile çekinmiyorduk birbirimizden zaten olanlarda hemen bu arada oluverdi o gece kıızmın yatağıngittim sere serpe yatıyordu herşey meydanda idi tek bir elbisesi vardı taş gibi memeri dimdik duduryordular backalrı dukalrı öyle idi uyuyordu bende
sadece bir kilotileidm gittim anda hemen onu da çıkartarak yanına yattım ve onun mkemreini okşamya başaldım kıızm ıh mık bişeyle r yapıyor uyku hali gibi davranıyordu ama eminimki biliyordu benim oduğumu ve onu sırt üstü haline getiterk onun memerini emmeye başaladım dukalrını kaptım yarağım amın üzeürnde kayıyordu aşaya yukarıya doğru sular içinde iid ve hemen kıızm uyandı bu arada baba bba dedi vw beni gördü seni başakası zannettim deyiveridi bende yok kıızm benim dedim ve öyle bir sevişmeye başaldıkki anlatama inaılma z bir zevki yaşıyorduk yalavsrıyordu  babacımmmmmmmmmm dayanankıyorum hadiiii artıkkk sokkkkk diye inliyordu işte bende öyle bir soktum kökleidmki dünyanın hayatımın ilk defa bir am ve seks halini zevkini yaşıyordum innaılmaz bir tad içinde idim yapıştık birbirimize onıu artık canavar gibi memeri dudkalrını backalrını parçalarcasına sikiyordum arttık hiç bir zamöan ayrılmıyacağız bu zevkimiiz bırakmıyacağız ve kıızmı canım nerden nasıl ne zaman isitorsa öyle iskeceğime sözler alıyordum sabaha kadr böyle bir zevki o gece ilk yaşıyordum ve sonraki günler artık tam bir zevk hayatı idi tam 2 yılımız böyle geçti tam bir evlilik hayatmıız yaşadık sıra boşanmaya gelmişti boşasmaya verdik ama makeme onarı barıştırdıu kızım kocasına gitti ve dahada iyi odu şimdi ise asıl kocası benim gibiyim ben artık kızmı yine istdiğm zaman istediğim yerden sikiyorum hemde onu artık amın en deriniine kadar bastırarak en tatlı yerine patlatarak sikiyor onu her seferine hamile bırakıyorum kimisini doğuruyor kimisini aldırıyorla kocası ile onalr neler yapıyorlar bende bilmiyorum ama ben halen en zevkli tatlı tazecik tertermiz bir amı bu yaşımda sikmeye devam ediyorum kıızmda zaten kocası nı göstemelik kullanıyor ve bizi gizliyen bir koca kızımın kocası…

3 yorum:

  1. Eşinden sıkılmış yada sex hayatına yenilik ve heyecan katmak isteyen bayanlar,eğitimli,sır saklamasını bilen ve sexi sanat gibi yaparak önce bayan partnerinin doyuma ulşmasını ilke edinmiş bir partner arıyorsanız pobox@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. 0539 331 05 15 merhabalar ben ist dan levent 30 yasinda uzun boylu atletik yapili kalin yarrakli ve tam bi seks manyagiyim doymak nedir bilmiyorum bu aralar icimde kabaran ve dusundukce beni cildirtan tek fantezim kocasinin yaninda bir kadini bagirta bagirta yalayip sikmek hic bir maddi problemim yok gayet sosyal ve objektif biriyim benim gibi dusunen bir ciftle tanismak istiyorum 0539 331 05 15

    YanıtlaSil
  3. levent 0532 615 82 45: KARINI PAYLAŞIRMISIN BENİMLEE..EVET BENCE HAYATTA EN GÜZEL ŞEY PAYLAŞMAKK.. BEN İST DAN LEVENT 30 YASINDA 1.80 BOYUNDA AYNI KİLODA KALIN YARRAKLI TAM BİR SEKS MAKİNASIYIM..DÜŞÜNEBİLİYORMUSUN EŞİNİ BENİMLE PAYLAŞTIGINI?? HAYAL EDEBİLİYORMUSUN ONU ALTIMDA EZE EZE SİKERKEN İNİM İNİM İNLEDİDİĞİNİ? AMCIGININ BU KADAR SULANABİLDİGİNİ BENCE SENDE TAHMİN EDEMEMİŞSİNDİR BİR KADININ BU KADAR GÜZEL SİKİLDİGİNİ BELKİ İLK DEFA GÖRÜYORSUN BELKİDE YILLLRDIR SİKTİGİNİ SANDIGIN KARIN İLK DEFA SİKİLDİGİNİN FARKINDADIR.. HADİ GEL BERABER SİKELİM SEVGİLİ GEYŞANI BEN SİKERKEN AMCIGININ SULARI GÖTÜNÜ KAYGANLAŞTIRDI TAM KIVAMINA GELDİ HADİ SENDE GÖTÜNDEN DEVAM ETT..BERABER BAGIRTTIRALIM KARICIGINI.. 0532 615 82 45

    YanıtlaSil